Linkedin oglaševanje

linkedin-oglasevanje

LinkedIn oglaševanje je specifično orodje za doseganje ciljne publike, ki je prek drugih digitalnih kanalov težje dosegljiva. Če so vaši izdelki ali storitve namenjeni poslovnim uporabnikom, boste z uporabo LinkedIn-a dosegli zelo natančno ciljanje na podlagi demografskih podatkov, lastnih baz podatkov, področja dela, izobrazbe in interesov. LinkedIn oglaševanje je namenjeno predvsem B2B oglaševanju.

LinkedIn je s preko Največje poslovno družbeno omrežje s 810 milijoni registriranih uporabnikov in 310 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov in 9 mio profili podjetij/ organizacij največje poslovno družbeno omrežje. Združuje uporabnike iz več kot 200 držav, vsako sekundo se priključita 2 nova uporabnika. LinkedIn je s pravilno uporabo lahko učinkovito prodajno in marketinško orodje vsakega sodobnega prodajnika oz. tržnika, ki ga je vredno izkoristiti.

Čeprav sta povprečna cena na klik in povprečna cena na kontakt res nekoliko dražji kot na drugih digitalnih kanalih, pa so praviloma tudi kontakti, ki jih pripelje LinkedIn oglaševanje, bistveno bolj kakovostni. Vi pa morate potem poskrbeti, da te kontakte spremenite v vaše nove stranke.

Linkedin oglaševanje – kaj ponuja?

LinkedIn oglaševanje vam omogoča različne tipe oglasnih kampanj, upoštevajoč vaš marketinški cilj, različne možnosti ciljanja, zelo različne oglasne formate in detajlno analizo rezultatov kampanj.

Tipi oglasov

LinkedIn oglaševanje ponuja več tipov oglasnih oblik. Predstavili bomo tri zmed njih, ki jih lahko upravljamo prek samopostrežne oglaševalske platforme. (ang. self-serving)

Tekstovni oglasi

Gre za nekoliko bolj osnoven tip oglasov, ki predstavlja kombinacijo logotipa podjetja, znakovnega naslova oglasa in znakovnega opisa, ki se uporabnikom LinkedIna prikazujejo na desni strani ali na vrhu strani. Prednost tekstovnih oglasov je torej predvsem ta, da si s tem, ko nismo omejeni na prikazovanje znotraj toka objav, zagotovimo večjo prisotnost znotraj omrežja. Slabost, ki jo je pri tem vredno omeniti, pa je, da se ti ne prikazujejo na mobilnih napravah, kar pomeni da je doseg uporabnikov na ta način avtomatsko zmanjšan – 57 % uporabnikov do LinkedIna dostopa prek mobilnih naprav.

Namen uporabe tekstovnega LinkedIn oglaševanje je predvsem ta, da z zelo natančnim ciljanjem predstavimo naš izdelek/storitev relevantnim uporabnikom in obenem gradimo prepoznavnost blagovne znamke ter odnos z uporabniki.

Sponzorirane objave

Pri sponzoriranih objavah gre za /native/ LinkedIn oglaševanje s kombinacijo slike in teksta, katerih glavna prednost je ta, da se uporabnikom prikažejo v toku objav in v nekaterih primerih tudi na desni strani toka objav (na namiznem računalniku) na uporabnikovi domači strani.

Z LinkedIn oglaševanje-m oglašujemo lahko organske objave, ki smo jih objavili v okviru LinkedIn profila podjetja ali pa ustvarimo popolnoma spremenjene objave, katerih osnovni namen je s pravo vsebino in natančnim ciljanjem doseči nove uporabnike LinkedIna.

Sponzorirane objave so predvsem odličen način, kako uporabnike doseči še v nekoliko zgodnejših fazah nakupnega procesa, saj lahko na odličen in preprost način poslovnim uporabnikom omrežja predstavimo naše izdelke/storitve, hkrati pa dvigujemo prepoznavnost blagovne znamke med visokokvalificiranimi uporabniki in z njimi gradimo odnos. Uporabnike s klikom na sponzorirano objavo bodisi vodimo na spletno stran podjetja ali na našo LinkedIn stran.

Sponzorirana InMail sporočila

LinkedIn oglaševanje InMail je LinkedIn-ovo poimenovanje sporočil, ki jih uporabniki prejemajo v svoj LinkedIn nabiralnik. Priporočljiva je uporaba predvsem v primerih, ko želite k uporabniku pristopiti na nekoliko bolj oseben način. Se pravi, tudi prek InMail sporočil lahko z zelo natančnim ciljanjem dosežemo uporabnika s svojo vsebino, pri čemer z nekoliko bolj osebnim pristopom in prilagojenimi vsebinami nagovarjamo uporabnika. Pomembna prednost InMail sporočil je ta, da z aktivnim uporabnikom, ko odpre InMail sporočilo, komuniciramo neposredno, kar je seveda odlična priložnost, da nas bolje spozna, hkrati pa z njim gradimo odnos. LinkedIn oglaševanje je priložnost, da uporabnika dosežemo v trenutku, ko je ta aktiven, LinkedIn pa  poskrbi, da je InMail sporočilo, ki ga uporabnik prejme v svoj nabiralnik, tudi opaženo.

LinkedIn oglaševanje z nastavitvijo sponzoriranih InMail sporočil nam tudi omogoča, da nagovor sporočila personaliziramo in uporabnika zelo osebno nagovorimo, npr. »Pozdravljen, Tadej«. Tako uporabnik dejansko dobi občutek, da je sporočilo namenjeno samo njemu.

Osebna sporočila so priporočljiva takrat, ko uporabnike vabimo na webinar, na konferenco ali seminar,  mu želimo podrobneje predstaviti naše storitve in izdelke ali pa ga želimo spodbuditi, da si prenese kašno aplikacijo ali priročnik itd.

Zbiranje kontaktov

Ena izmed večjih novosti LinkedInove oglaševalske platforme je zbiranje kontaktov (ang. lead generation) skozi LinkedIn oglaševanje – sponzorirane oglase, prek katerih lahko z zelo natančnim ciljanjem enostavno pridemo do podatkov kvalificiranih uporabnikov.

Vir: https://www.linkedin.com/learning/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*