Kaj je Google Ads, kako deluje in njegove prednosti

Naučite se, kaj je Google Ads, kako vse deluje in številne prednosti programa Google Ads za podjetja, ki želijo povečati spletno potencialno stranko, prodajo in prepoznavnost blagovne znamke.

Kaj je Google Ads?

Google Ads (nekoč je bil Google AdWords) je Googlova oglaševalska rešitev in program za podjetja za oglaševanje v številnih izdelkih in širšem iskalnem omrežju.

Preko oglaševalske platforme lahko oglašujete na dveh največjih iskalnikih na svetu: Google in YouTube.

Če želite oglaševati v drugih Googlovih izdelkih, kot je Gmail, je program edini način.

V Iskanju Google in njegovih drugih lastnostih je več oglasov v različnih oblikah kot kdaj koli prej, kar pomeni, da bo vaše podjetje občutilo vpliv, če v svojem podjetju ne uporabljate iskanja in drugih vrst oglasov.

Za mnoga podjetja je oglaševanje v Googlu postalo nujno, da ostanejo konkurenčni, in ne le način za povečanje prihodka in dosega.

Preberite več o trženju v iskalnikih ali o alternativnih iskalnikih, ki bi jih morda želeli uporabiti za oglaševanje.

V tem članku bomo raziskali, kaj je Google Ads prek njegovih prednosti. Toda najprej poglejmo, kako vse deluje.

Kako na kratko deluje Google Ads?

Pri oglasih v iskalnem omrežju želite svoj oglas postaviti na najvišje možne položaje rezultatov iskanja, hkrati pa čim bolj izpolniti namen iskanja uporabnikov. In cilj prikaznih oglasov je združiti zanimanja uporabnikov z oglasi, ki bi jih morda zanimali prejemati.

Preprosto povedano v programu Google Ads, oglaševalci licitirajo za ključne besede, da bi imeli možnost umestiti svoje oglase na strani z rezultati iskanja ali druga spletna mesta.

Dražba oglasov se zgodi vsakič, ko uporabnik išče kar koli v Iskanju Google ali obišče spletno mesto v širšem omrežju.

Na vsaki dražbi Google izračuna uvrstitev oglasa za vsak oglas na dražbi, ki določi, ali uporabniki sploh vidijo vaše oglase.

Trenutno obstaja šest dejavnikov, ki določajo uvrstitev oglasa:

Vaša najvišja ponudba
Kakovost oglasa in izkušnja s ciljno stranjo
Uvrstitev oglasa mora biti višja od pragov
Konkurenčnost
Kontekst iskanja uporabnika (na primer naprava, lokacija, čas dneva in namen iskanja)
Pričakovani učinek oblik oglasov in razširitev
Potem se bodo vaši oglasi lahko prikazali med najboljšimi rezultati iskanja, če je vaša uvrstitev oglasa dovolj visoka. Poleg rezultatov so trenutno na voljo štiri oglasna mesta. In več oglasnih mest je na voljo na dnu strani z rezultati iskanja.

Eden ključnih elementov za doseganje višje uvrstitve oglasov je optimizacija kakovosti oglasov. Spremljate lahko meritev, imenovano ocena kakovosti, ki je kombinacija meritev kakovosti oglasa iz pretekle uspešnosti.

Ocene kakovosti so na lestvici od 1 do 10 in določajo, kako ustrezni so vaši oglasi. Google v aktivni dražbi oglasov ne uporablja samih ocen kakovosti, kar je ključnega pomena za razumevanje. Namesto tega vam pomaga optimizirati splošno kakovost oglasov.

Google vrste oglasov

Platforma ponuja veliko mest za spletno oglaševanje prek številnih Googlovih storitev in njegovih obsežnih omrežij z več kot dva milijona aplikacij in spletnih mest tretjih oseb.

Google Ads se lahko prikaže na vseh Googlovih izdelkih in v njegovem omrežju spletnih mest tretjih oseb.

Vse Googlove storitve, na katere lahko postavite oglase:

  • Google iskanje
  • Gmail
  • Google Nakupovanje (Več o njih)
  • Google zemljevidi
  • YouTube
  • Google Discovery

To pomeni, da je odvisno od sloga vsebine, ki jo ustvarjate, in našli boste popolno vrsto oglasa, ki bo ustrezala potrebam vaše oglaševalske akcije.

Raznolikost različnih oglasov v vaši strategiji distribucije vsebine vam lahko pomaga pri ohranjanju vedno svežih trženjskih in oglaševalskih prizadevanj z različnimi oblikami oglasov, ki ciljajo na ljudi na različnih stopnjah vaših prodajnih tokov.

Vse razpoložljive vrste oglaševalskih akcij in oglasov:

  • Oglasi v iskalnem omrežju (besedilni oglasi)
  • Googlovi oglasi za nakupovanje (oglasi izdelkov)
  • Video oglasi (Več o oglasih v YouTubu)
  • Prikazni oglasi (slikovni in pasični oglasi)
  • Oglasi za aplikacije (prek Google AdMob)

Zakaj bi morali uporabljati Google Ads za rast vašega podjetja?

Skratka, za rast podjetja v spletu bi morali uporabiti Google Ads. Oglejmo si več ključnih prednosti in glavnih razlogov, zakaj bi ga morala podjetja uporabiti kot del svoje spletne strategije.

Če želite doseči prodajo, povečati prepoznavnost blagovne znamke, testirati nove poslovne modele na spletu ali zbrati podatke, je oglaševalska platforma pravi kanal za uporabo.

Prednosti platforme Google Ads

  • Stroški in ROI
  • Visoka raven nadzora in upravljanja
  • Hitri rezultati
  • Tekmovanje na ravni
  • Lokalno oglaševanje
  • Poveča prepoznavnost blagovne znamke
  • Ciljanje
  • Ponovno trženje
  • analitika
  • Sledenje konverzijam in optimizacija
  • Prednosti za SEO in trženje vsebine
  • Za donosno skaliranje

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*