Oblikovanje lahko veliko prispeva k varovanju okolja

Industrijski oblikovalec Harc Lee je oblikoval predlog za novo pločevinko v kateri bi se nekoč lahko prodajala najbolj znana brezalkoholna pijača na svetu – Coca-Cola. Posebnost pločevinke je v tem, da ne vsebuje nobenih barv, kar predstavlja majhen a pomemben prispevek k varstvu okolja. Na blogu Gizmodo namreč pišejo, da Coca Cola  na dan proda skoraj 68 milijonov pločevink običajne Coca-Cole, preračunano na letno raven pa prodaja pločevink vseh vrst Coca-Cole znaša 24.773.757.785 kosov. Če bi se Coca-Cola torej odločila za to obliko pločevinke, bi dobila ne samo bolj sodoben izgled svojega izdelka, ki bi bil popolnoma v duhu današnjega časa, temveč bi tudi prispevala k zmanjšanju porabe škodljivih kemikalij, ki so potrebne za barvanje skoraj 25 milijard pločevink, ki jih Coca-Cola proda vsako leto. Veliko preprostejša pa bi bila tudi reciklaža pločevinke.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*