Kljub temu, da je Google svoj brskalnik Chrome na trg poslal šele proti koncu leta 2008 je ta v leto 2010 že vstopil z več kot 5% tržnim deležem, v začetku leta 2011 pa se je njegov tržni delež povzpel nad 10%.
Največji delež trga spletnih brskalnikov kljub močni konkurenci še vedno pripada Microsoftovemu Explorerju. V februarju 2011 je Internet Explorer zasedal 56,8% globalnega trga, kar je 4,8 odstotne točke manj kot v enakem obdobju leta 2010.
Microsoftova glavna konkurenta sta Firefox, ki je februarja 2011 beležil 21,7% tržni delež, in Google Chrome, ki je v navedenem obdobju obvladoval 10,9% trga. Tržni delež Firefoxa se je med februarjem 2010 in februarjem 2011 zmanjšal za 2,5 odstotne točke, medtem ko je tržni delež Chroma v tem obdobju beležil rast za kar 5,3 odstotne točke. Applov Safari je februarja 2011 obvladoval 6,4% trga, kar je 1,9 odstotne točke manj kot februarja 2010. Opera pa 2,2% trga, za 0,2 odstotne točke manj kot v enakem obdobju lani.
Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.
Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?