Avtomobilizem je najbolj oglaševana panoga na spletu

iPROM je naredil analizo prikazov spletnih oglasov po panogah v Sloveniji v prvem polletju 2008, in ugotovil, da je z več kot 1,2 milijarde prikazov spletnih oglasov, močno v vodstvu avtomobilizem. Število prikazov spletnih oglasov z avtomobilsko vsebino je bilo kar 2,5-krat večje kot v enakem obdobju leta 2007. Panoga je tako letos še povečala prednost pred drugimi panogami.

Na drugem mestu je panoga »dom in gospodinjstvo« s 474 milijoni prikazov spletnih oglasov, ki se lani ni uvrstila med prvih pet. Na tretjem mestu ostaja panoga »banke, finance in zavarovalništvo« s 316 milijoni prikazov, na četrtem pa je panogo »telekomunikacije« zamenjala panoga »storitve« s 136 milijoni prikazov. Informacijska tehnologija, ki je v enakem obdobju lani zasedala drugo mesto, je letos prikazala le 83 milijonov oglasov.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*