Marketinški direktor leta je Iztok Sila iz Telekoma

avtor: mag. Nastja Mulej

Največ glasov za marketinškega direktorja leta je dobil direktor Sektorja za Marketing na Telekom Slovenije, Iztok Sila.

Komisija, ki ga je izbrala, je napisala naslednjo obrazložitev:Za Iztoka Silo je značilno aktivno udejstvovanje na različnih področjih marketinga in osebni prispevek k razvoju marketinga in njegove popularizacije, kjer je aktiven tudi v različnih strokovnih telesih in konsistentno deluje že 20 let. Kot eden najbolj svežih uspehov je njegovo delo zaznamoval vstop na kosovski trg – Ipko, ki predstavlja dober primer odličnega marketinga. Ta uspeh je toliko bolj pomemben, ker obenem odraža uspešnost razvoja marketinške funkcije v »državnem monopolistu« in uspešnega spopada z močnimi mednarodnimi konkurenti. Njegova zasluga je integracija različnih trženjskih oddelkov znotraj podjetja, integracija različnih trženjskih nalog in podfunkcij pod eno funkcijo. V to mu je uspelo integrirati tudi zadovoljstvo zaposlenih kot ključni kazalnik ocenjevanja uspešnosti posameznika.

Kratek intervju z Iztokom Silo:

– Zakaj ste se prijavili na izbor za Marketinškega direktorja leta?
Prijava je povezana z nominacijo, skozi katero so moje delo uradno priznali kolegi iz stroke. In seveda zaradi odgovornega prepričanja v dobro opravljeno delo celotne marketinške ekipe Telekoma Slovenije.

– Kako se počutite med izbrano trojico?
Sem v dobri družbi.

– Kdo bi moral zmagati v Sloveniji (ne nujno samo od izbrane trojice)?
Zmagovalci smo vsi, ki smo uspeli v svojih okoljih doseči strokovne presežke ali presežke v rezultatih. Kdo bo končni zmagovalec pa bodo odločili člani društva. Za razvoj slovenskega marketinga je pomembno, da se širi krog nominirancev – to potrjuje dvig standardov in kvalitete,- čeprav se na ta izbor niso vsi prijavili, ki bi si morda zaslužili mesto med nami.

– Katere so največje ovire pri vašem delu v funkciji vodje marketinga?
Različnost razumevanja marketinga (ki ni samo komuniciranje) v nekaterih okoljih. Časovni pritisk – pogosto svoji ekipi, a še pogosteje svojim partnerjem, ne morem dati dovolj časa za še boljše opravljanje dela. In na koncu, vpliv nemarketinških dejavnikov na poslovne rezultate (in npr. vrednost delnice, če hočete).

– Kaj so vaše največje prednosti?
Poleg izkušenj, domačih in mednarodnih (z marketingom ukvarjam od leta 1986) bi izpostavil sposobnost povezovanja in koordiniranja. Marketing je multidisciplinarna stroka in povezovati vse njene elemente v en usmerjen cilj se mi zdi velika osebnostna kvaliteta vsakega marketinškega direktorja. Poleg tega. Znanje, ki ga poskušam stalno izpopolnjevati. Poznavanje ljudi v industriji, zaradi katerih je delo lažje in pogoji za sodelovanje s Telekomom Slovenije boljši. Ter dobre sodelavke in sodelavci, ki so predani delu in Telekomu Slovenije.

– Kaj smatrate kot svoj največji dosežek na vašem delovnem mestu in kariere?
Delati v Telekomu Slovenije vidim kot velik korak v svoji poslovni karieri. V dobrih treh letih mi je uspelo, da je sektor za marketing za marketing postal subjekt, ki je dobro sprejet med drugimi organizacijskimi enotami in več kot enakovreden partner pri operativnem delu. Centralizacija službe za »Market Intelligence«. Poenotenje tona komunikacije in vizualnega izgleda komunikacije Telekoma Slovenije. Uspešna tržno-komunikacijska akcija na Kosovu za blagovno znamko Ipko, ki je bila odličen sestavni del siceršnjega velikega projekta v okviru več podjetij skupine Telekom Slovenije. V konkurenčni situaciji sta blagovni znamki Telekom Slovenije in SiOL ostali ugledni, kar nam kažejo raziskave, priznanji Superbrands in Trusted Brands, tržni delež pa upada počasneje kot v večini svetovnih nacionalnih operaterjev, čeprav mi je vsakega uporabnika, ki se odloči za drugega ponudnika telekomunikacijskih storitev, žal. Sponzorski projekt Prva Liga Telekom Slovenije (z nagrado Sporto, za najboljši sponzorski projekt leta). A kot rečejo, največji dosežki so še pred nami.
Za največji dosežek v karieri pa smatram to, seštevek vseh odličnih projektov v katerih sem sodeloval ali jih vodil, zadovoljnih uporabnikov telekomunikacij, avtomobilov, bančnih storitev, lesnih premazov, pijač…, predvsem pa neizmerno bogat krog sodelavcev, somišljenikov in prijateljev, s katerimi ostajamo povezani, kjerkoli smo že.

– Kako bi ocenili stanje marketinga v podjetjih v Sloveniji?
Pred njim je še velika prihodnost.

– Kakšna bo prihodnost marketinga pri nas in v najbolj razvitih državah?
Nedavno sem bil na kongresu marketinških direktorjev v Londonu. In tamkajšnji vodilni delavci na področju marketinga so navajali podobne probleme, kot jih mi.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*