Z Google Ads do novih nakupov in povpraševanj

Zakaj uporabljati Google Ads?

Ker s svojimi neprestano razvijajočimi funkcionalnostmi omogočajo podjetjem, da zadanejo (potencialne) stranke v najbolj ključnem trenutku – ko stranke iščejo informacije o težavi in produktu, ki jih zanima. Tako se strankam ponudi informacije o tem, kar jih zanima, in se odgovori na njihovo informacijsko potrebo. Za učinkovito Google Ads kampanjo je potrebno dobro analizirati spletno stran ter določiti ključne besede, po katerih bodo stranke podjetje iskale. Po končani analizi besed le-te zakupimo in ustvarimo oglasno kampanjo. Ko potencialna stranka v iskalnik vpiše eno od zakupljenih besed, se na prvi strani rezultatov prikaže oglas, ki smo ga ustvarili. Prav tako se prikaže povezava do spletne strani, kjer se nahaja več informacij o ponudbi. 

Kako plačamo Google ads-e?

Pri Google Ads oglaševanju za oglas plačamo samo ob kliku nanj. Namen takega oglaševanja pa ni generiranje čim večjega števila klikov po najnižjih cenah, pač pa orodje služi doseganju potrošnikov s pravim sporočilom, ob pravem času in pravi poizvedbi. O rezultatih kampanje se lahko tekom celotnega procesa vsak dan prepričamo preko statistike, ki jo orodje omogoča. Statistika vsebuje pomembne informacije o številu iskanj po različnih besedah, klikih na oglase, CTR, številu konverzij in ostalimi podatki.

Kakšne so prednosti?

Najprej velja izpostaviti, da se s pomočjo orodja v ključnem trenutku doseže potencialne stranke, ki se odločajo za nek nakup. Ker se lahko oglasi prikazujejo tudi lokalno, učinkovito targetiramo krog ljudi, ki jim želimo nekaj ponuditi. Z orodjem dosežemo tudi mobilne uporabnike, ki jih je dandanes nešteto in predstavljajo pomembno ciljno skupino Google Ads kampanj. Nenazadnje pa ne smemo pozabiti na možnost več različnih sočasnih oglaševalskih akcij.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*