Intervju: Aleksander Uranc, marketinški direktor Gorenja

avtor: mag Nastja Mulej

POGOVOR S PRVOPODPISANIM AVTORJEM 13. SLOVENSKE MARKETINŠKE KONFERENCE,

Kdo bi lahko bolje predstavil 13. Slovensko marketinško konferenco, kot predsednik njenega programskega sveta, ki je tudi izoblikoval letošnji program, ter lanskoletni prejemnik naziva Marketinški direktor leta, ki je letos član komisije za izbor najboljših treh nominirancev, mag. Aleksander Uranc, marketinški direktor Gorenja.

Med študijem na Fakulteti za strojništvo v Ljubljani je poučeval na Srednji lesarski šoli v Ljubljani. Po pridobljeni diplomi se je zaposlil v Gorenju, kjer je opravljal različna dela na tehničnem področju in v trženju. V tem obdobju je zaključil magisterij na Ekonomsko poslovni fakulteti v Mariboru. Leto dni je bil zaposlen v podjetju Gorenje France v Parizu. Po vrnitvi je prevzel vodenje oddelka za marketing, kjer je sedaj tudi zaposlen kot direktor marketinga Skupine Gorenje. Je gostujoč predavatelj na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in Ekonomsko poslovni fakulteti v Mariboru ter aktiven udeleženec strokovnih srečanj doma in v tujini.

1. Letos ste vi predsednik programskega odbora 13. Slovenske marketinške konference. Zakaj in kako ste se odločili za letošnjo temo Kaj še šteje v očeh kupcev?

Aleksander Uranc: Za to temo smo se odločili v okviru programskega sveta, ko smo skupaj izbirali najprimernejšo temo za letošnjo konferenco. Ustvarjanje nove vrednosti za kupce je v osnovi ključno vprašanje marketinga – je hkrati tudi dovolj odprta tema, da lahko poveže različne teme in predavanja v smiselno celoto.

2. Letos ste člani programskega odbora sami vabili predavatelje; za razliko od prejšnjih let, ko ste imeli odprt razpis. Kako se vam je to obrestovalo? Kakšen program se nam obeta?

Aleksander UrancUdeleženci konferenc so vedno bolj zahtevni, kar se tiče programa in menimo, da jim moramo ponuditi za njihov denar in čas kar najbolj kakovosten program. V programskem svetu smo veliko razpravljali, ali naj imamo tudi tokrat razpis za prispevke ali ne. Gotovo je v Sloveniji še veliko primerov dobre prakse, ki bi bili lahko predstavljeni na tej konferenci. Kljub temu smo se skupaj s programskim svetom v letošnjem letu odločili, da se poskušamo z vabljenimi prispevki še bolj osredotočiti na osrednjo rdečo nit konference in jo tako še nadgraditi v kakovostnem smislu. Na osnovi izkušenj letošnjega leta se bo programski svet v bodoče lahko odločal o primernosti oz. nadgradnji tega sistema.

(Več o samem programu na www.finance.si/smk)

3. Kdo je povabil člane programskega odbora? Kdo vse so? Zakaj prav oni?

Aleksander UrancČlani programskega odbora so priznani strokovnjaki na marketinškem področju in lahko vsak iz svojega stališča prispevajo k kvalitetnem programu. Člane so k sodelovanju povabili predvsem organizatorji časnik Finance in DMS. (Poleg predsednika so v odboru še podpredsednica sveta Maja Makovec Brenčič, Ekonomska fakulteta, ter člani sveta Uroš Cvetko, Valicon, Janez Damjan, Sartes Consulting, Peter Frankl, Finance, Ladeja Godina Košir, IPRK, Primož Hvala, H&S Consulting, Maja Lapajne, Trimo, Aleksandra Pisnik Korda, Ekonomsko poslovna fakulteta in Eva Aljančič, Simobil.)

4. Lani ste prejeli naziv za Marketinškega direktorja leta. Letos ste sami v komisiji, ki med prijavljenci izbira tri finaliste. Kateri so vaši kriteriji za naj marketinškega direktorja leta?

Aleksander UrancKriteriji so povsem enaki kot lansko leto in so tudi objavljeni v razpisu. (Na novinarski konferenci 3. aprila letos so člani komisije poleg objavljenih kriterijev (multidisciplinarnost, uspešnost in učinkovitost) poudarili tudi kontinuiteto in ne le enkraten uspeh, razvidno in dolgoročno strategijo ter dejansko moč vplivanja na odločitve v podjetju.)


5. Ali se je vaš status v podjetju in izven njega z nazivom kakorkoli spremenil? Se splača sodelovati pri izboru?

Aleksander UrancStatus v podjetju ostaja nespremenjen, kot smo večkrat poudarili, je nagrada priznanje za delo celotnega Gorenjevega tima in ne posameznika. V izboru se gotovo splača sodelovati – tudi zaradi grajenja ugleda podjetja.

(Svojega kandidata lahko zainteresirani prijavijo do 15. aprila na info@dms.si. Več informacij na www.dmslo.si.)

6. SOF, Golden Drum in SEMPL slovijo po svojih zabavah. Kaj pa delajo vaši udeleženci v prostem času konference?

Namen in poslanstvo SMK je predvsem ponuditi kakovosten program, ki bo vzpodbudil razmišljanje udeležencev in jim dal nova znanja ter omogočal platformo za navezavo novih stikov. Seveda pa bo organizator poskrbel tudi za to, da nam v prostem času ne bo dolgočasno – vsebina pa naj ostane presenečenje

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*