Slovenski XLAB so po uspehu v Evropi in na Japonskem podaja v ZDA

Po uveljavitvi programske rešitve za računalniško podporo na daljavo ISL Light v Evropi in Aziji, želi slovensko visokotehnološko podjetje XLAB izboljšati svojo prepoznavnost tudi v Ameriki. Zato se bodo spomladi udeležili konference HDI (Help Desk Institute) v Las Vegasu (29. marec – 1 . april 2011), ki velja za največji svetovni dogodek na področju tehnoloških rešitev za tehnično podporo strankam.

XLAB svoje programske rešitve za podporo in sodelovanje na daljavo na severnoameriškem trgu trenutno prodaja samostojno, z obiskom konference HDI pa želi skleniti strateška partnerstva ter podrobneje spoznati ameriške zahteve in pričakovanja trga, ponudbo konkurence ter njihov način prodaje. Letna konferenca združenja HDI, ki že od leta 1989 združuje strokovnjake na področju tehnične podpore (help desk), ponuja množico predavanj in pregled trendov ter novosti preteklega leta, zato se je bo tudi letos udeležila večina vodilnih ponudnikov help desk rešitev, večinoma gre za ameriška podjetja, nekaj podjetij pa, tako kot XLAB, prihaja iz Evrope.

Eden glavnih ciljev bo skleniti strateška partnerstva z ameriškimi distribucijskimi podjetji, ki bodo XLABu omogočila boljše pozicioniranje na trgu. Po izkušnjah XLABa so lokalni partnerji ključnega pomena pri večanju tržnega deleža in višanju prepoznavnosti izdelkov. Njihovi najmočnejši trgi (nekatere evropske države in Japonska) so namreč ravno tisti, kjer so uspeli zgraditi kakovostne in zaupanja vredne odnose s poslovnimi partnerji, ki skrbijo za razvoj in rast lokalnega trga.

Help desk je široko področje in vključuje vse vrste programskih rešitev, ki podjetju omogočajo kakovostno tehnično podporo strank. Med pomembnejša orodja help desk sistema sodijo tudi rešitve za pomoč in dostop na daljavo ter spletni pogovor v živo (live chat), ki jih XLAB razvija od leta 2003 ter pri tem stavi na tehnološko dovršenost, enostavno uporabo in cenovno dostopnost svojih izdelkov. Spletni pogovor v živo (live chat) ISL Pronto ponuja dodaten komunikacijski kanal, preko katerega lahko tehniki ali prodajniki hitro odgovorijo na vsa prodajna vprašanja ali rešijo tehnične težave strank. Če to ni dovolj, je mogoče direktno iz ISL Pronta zagnati orodje za podporo na daljavo, ISL Light, ki omogoča nadzor oddaljenega zaslona in še hitrejše reševanje tehničnih težav strank ali učinkovite prodajne predstavitve

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*